woensdag 8 juni 2016

Sophie

Deze voetjes heb ik al een hele tijd geleden gemaakt, maar nog geen tijd gehad om ze hier te laten zien. Ik zag nu de bingo kaart bij Knutsels & Kadootjes en daar past deze creatie prachtig bij (rijtje roze-hout-vlinders).


De houten voetjes zijn van Let's get Bizzee, deze heb ik beplakt met DP van Country Companions en de randjes zijn bewerkt met memento Rich Cocoa.



De letters zijn gestempeld met de MD patchwork alfabet set op DP Dovecraft Pretty in Pink en daarna met de hand uitgeknipt.



Een paar sweetheart blossoms vastgezet met tacky glue; bij eentje nog een paper blossom er onder en een speentjes charm er aan gehangen.




De houten vlinders van Craft Emotions heb ik ook bewerkt met Memento Rich Cocoa.



De schattige stempel Boo heb ik ingekleurd met Stampin'up markers en het randje bewerkt met Memento Rich Cocoa.



Samenvatting gebruikt materiaal:

Met deze creatie doe ik dus mee bij:
Knutsels & Kadootjes - Bingo: rijtje roze-hout-vlinders

Helen

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuk die voetjes!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Je@net zei

Wat super cute, Helen!

Tinka's paper wonderlland zei

This is so adorable!!
♥Hugs Valentina♥

Ellen zei

Wat leuk zijn ze, de voetjes! Het is een erg schattige creatie geworden.

xxx Ellen