maandag 7 september 2015

Workshop Sennelier

Hoi hoi

afgelopen zaterdag heb ik een workshop inkleuren met Sennelier gevolgd bij Nicole van CraftAddiction (klik hier voor alle info).


Dit was het eerste afdrukje wat ik uitgekozen had (de stempel is van wild rose en is hier te bestellen).  Dank je wel Nicole voor het maken van de foto, waar ik heel geconcentreerd bezig om schaduw aan te brengen. Omdat het er naar uitzag dat ik geen twee hele afdrukjes ingekleurd kreeg binnen de tijd (teveel gekletst hihi), ben ik verder gegaan met afdrukje 2.


Ook dit afdrukje is weer van Wild Rose en kan hier besteld worden. Omdat ik graag wilde proberen hoe de rode kleur zich liet opbrengen, heb ik hier gekozen om de bloem rood te kleuren. Ook hier weer dank aan Nicole voor het maken van de foto.


Tot zover ben ik gekomen en zoals jullie zien moet ik nog even doorwerken en flink oefenen. 

Ook de sennelier, de waterpenseel en het aquarelpapier zijn verkrijgbaar bij Nicole.

Dank je wel Nicole voor alle duidelijke uitleg en het voordoen van de techniek(en).

6 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

het ziet er heel goed uit Helen
Gr Karin

Irene zei

Dat ziet er al heel goed uit Helen, succes met verder kleuren en ik kijk uit naar de kaartjes die je er mee gaat maken!!

xx Irene

Je@net zei

Wauw...ik vind het er al prachtig uit zien, Helen. Denk dat je daar een paar heel mooie kaarten mee gaat maken!

Patti J zei

Beautifully done, Heather!

Ellen zei

Wat heerlijk om te doen! Staat nog steeds bovenaan mijn wishlist om ook eens op te pakken. Eerst nog even sparen zie ik :). Jammer dat deze workshop zo ver weg was... Nou ja, wie weet ooit!

Liefs, Ellen

Dora zei

dit ziet er goed uit. mooi ingekleurd wat je hebt kunnen doen.