zaterdag 15 november 2014

AnMaCreatief - Scrapberry's in de hoofdrol

Hoi allemaal, op de 15e van de oneven maanden zetten wij een bepaald product of merk uit de AnMaCreatief webshop in het zonnetje. Deze maand is dit Scrapberry's.



Ik heb gekozen om een shape-art kaart te maken:


Ik heb deze shape-art mal gebruikt om uit kraft de kaart te snijden. Vervolgens met het DP van CE High Tea Rose een maatje kleiner.


Het label heb ik met een mal van fiskars uitgesneden en het tekstlabel een maatje kleiner. De tekst is van Eline words en gestempeld met memento rich cocoa. Tot slot nog een klein strikje. Achterlangs nog een lintje van Dovecraft.


Deze schattige beer komt uit de scrapberry set "my little bear/cupcakes" en heb ik ingekleurd met derwents op aquarelpapier. Werkt fantastisch als je gaat doezelen. Ook hier weer memento rich cocoa gebruikt om te stempelen.


De bloemen en blaadjes zijn ook van scrapberry's en in het wit heel makkelijk op al je kaarten/projecten te gebruiken omdat je ze zelf op kleur kunt brengen. Ik heb dat hier bij de blaadjes gedaan met memento pear tart en bamboo leaves. De bloemetjes zijn met colorbox sweet plum gedaan.

Kijk ook maar eens op het webshop blog om te zien wie van mijn DT-maatjes ook met dit leuke merk heeft gewerkt.

Wij hopen dat we jullie weer wat inspiratie hebben gegeven.


Een samenvatting van de gebruikte producten:
Groetjes


Helen

6 opmerkingen:

Irene zei

Een schat van een kaart Helen, leuk model en lief beertje!!

xx Irene

LottesCards zei

Heel mooi! Leuke vorm en super lief die stempel, mooi ingekleurd! Fijn weekeinde, liefs Lotte

Je@net zei

Wat een leuke kaart, Helen!

Erica ♥ zei


Wat een super mooie kaart zeg ☺

Een leuk en gezellig (knutsel) weekend ☼
Liefsss van Erica
{Heidebloempjuh}

scrapcreations-judith zei

Ik had je lieve kaartje vanmorgen al even snel bekeken. Het is weer een schatje met alle vrolijke kleurtjes. Liefs Judith

Anne-Marije zei

Lieve Helen,

Dit lieve kaartje met het ScrapBerry's beertje heeft gezellig als voorbeeld in onze beurskraam gehangen, dus ik had hem al in het echie gezien.
Ik vind hem echt supermooi! Het ScrapBerry's beertje heb je super gekleurd.

Dankjewel voor je voorbeeld!
xxx Anne-Marije