maandag 15 september 2014

AnMaCreatief - Filigraan in de spotlights



Hoi allemaal, op de 15e van de oneven maanden zetten wij een bepaald product uit de AnMaCreatief webshop in het zonnetje. Deze maand is dit het filigraan.

https://www.anmacreatief.nl/n2/12294/41674/filigraan-metalen-ornamenten.htm

Ik heb ervoor gekozen om home deco te maken.


Bij de winkel met de A heb ik een theelichthouder gekocht. In het glas heb ik steekschuim gedaan en met behulp van gouddraad heb ik steeltjes gemaakt aan de grote filigraan bloemen. Bij de overige filigraan bloemen kon ik het vastzetten met het bloemsteeltje.





Kijk ook maar eens op het webshop blog om te zien wie van mijn DT-maatjes ook met dit leuke filigraan heeft gewerkt.

Wij hopen dat we jullie weer wat inspiratie hebben gegeven.


Een samenvatting van de gebruikte producten:
Groetjes
Helen

8 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

dat ziet er prachtige uit Helen.
Gr Karin

Adriana zei

Wauw, Helen! Wat heb je dat prachtig gedaan. Wat een supermooi effect en zo mooi bij elkaar gezocht. Echt schitterend!
Liefs Adriana

Irene zei

Jeetje Helen dit is gewoon een pronkstuk op tafel, echt schitterend gedaan!!!

xx Irene

LottesCards zei

Wat een super leuk idee! En zo heb je altijd een mooi bloemetje op tafel staan ;-) Ik dacht dat het van Anne-Marije was omdat zij de laatste tijd zoveel home-deco maakt. Maar leuk om dat ook bij jou te zien!!! Je hebt vast veel mensen weten te inspireren. Liefs Lotte

jolanda zei

heel mooi gedaan

Je@net zei

Wat ziet dat er gezellig uit, Helen. Echt heel leuk gedaan zo!

scrapcreations-judith zei

Ik had je prachtige creatie al uitgebreid zitten te bewonderen in Picturetrail. Ik ben er helemaal gek van, zo mooi gedaan. een heel uitbundig geheel. Liefs Judith

Anne-Marije zei

Lieve Helen,

Ook ik ben fan van je supermooie creatie! Heel erg origineel om het filigraan op deze manier te verwerken. Top gedaan!


Bedankt voor je voorbeeld!
xxx Anne-Marije