maandag 25 november 2013

I'm dreaming of a ...... + leuk nieuws

Hoi allemaal, ik zag dat ik weer wat nieuwe volgers bij had. Van harte welkom en ik hoop dat we inspiratie van elkaar kunnen opdoen.

Ik heb leuk nieuws te vertellen vandaag en dat is dat ik ben uitgekozen in het DT van de Crazy Challenge. Ik heb er ontzettend veel zin in (het leuke is dat mijn blogdinnie Ellen ook in dit team zit en we dus gezellig met elkaar kunnen overleggen).

Vandaag ben ik voor de 1e keer van de partij bij de nieuwe challenge van The Crazy Challenge. Het thema is White Christmas. Sponsor dit keer is Stamp Art Design. Doen jullie allemaal gezellig mee? 
  
http://www.whimsystamps.com/index.php?main_page=index&cPath=13_38

I have some great news to share today: I have been chosen to be part of the DT from the Crazy Challenge. How cool is that! I am very happy about it and today it's my first time to join the new challenge at The Crazy Challenge. This fortnight the theme is White Christmas. Our sponsor this time is Stamp Art Design.

 Dit is het kaartje wat ik voor deze challenge gemaakt heb. Ik heb de digi "Alannah" gebruikt met het bijbehorende sentiment. De kerstbomen zijn een creatable van Marianne Design en deze heb ik gestanst uit DP Country Companions Winter Wishes. Ik heb Alannah ingekleurd met de derwents en de bontrandjes zijn voorzien van Dovecraft glitterglue lavender en de pompons aan haar laarzen en op de muts van het vogeltje heb ik bewerkt met Dovecraft glitterglue Icicle. De sneeuw komt uit een potje Stickles Frosted Lace. Tot slot nog een zilveren sneeuwvlok vastgezet met een papermania pastel brad.
  


Here's my card for this challenge. I have used the digi "Alannah" with one of the accompanying sentiments. The trees are a creatable by Marianne Design and I have used DP Country Companions Winter Wishes to cut them. Alannah has been coloured with derwents and for the glittery effects I have used Dovecraft glitterglue Lavender & Icicle. The snow is made from Stickles Frosted Lace. Finally a silver snowflake charm fastened with a papermania pastel brad.


Groetjes/Regards,
Helen

15 opmerkingen:

Amarins zei

Gefeliciteerd, wat ontzettend leuk! Je kaartje is weer een lieverdje. Groetjes, Amarins

Gea zei

Gefeliciteerd en dit is weer een erg leuk kaartje gr gea

jolanda zei

gefeliciteerd en dit is ook een leuk kaartje

Irene zei

Super leuk Helen, proficiat en heel veel plezier met je nieuwe DT-job. Je eerste kaart is alvast een leukerd!!

xx Irene

Dora zei

wat ontzettend leuk dat je daar in het DT-team mag versterken. super.
gefeliciteerd en veel plezier.
dit kaartje ziet er ook mooi uit! erg leuk dat meisje op het hek.
groetjes

KarinsArtScrap zei

wat een lieve en mooie kaart Helen.

gefeliciteerd met je DT schap.

gr karin

scrapcreations-judith zei

Nou, dat is gelijk een goede binnenkomer Helen. Ik heb eventjes gekeken op de site maar hij staat prachtige tussen alle voorbeelden van de andere DT-leden. Liefs Judith

Anita Meijer zei

Gefeliciteerd Helen, wat superleuk voor je, je kaartje is weer prachtig, top.
Liefs van Anita

Hermien zei

Gefeliciteerd veel plezier als dt-lid, je kaartje ziet er in ieder geval mooi uit.

Groetjes Hermien

Nelleke zei

Jij bent al goed bezig geweest zeg. Ik heb al heel wat kaarten van je gezien afgelopen week. Mooie kaarten allemaal, ook die voor Nadia is erg leuk. Groetjes, Nelleke

Antoinette Voorn zei

Wowwww das gaaf nieuws, van harte hoor! En je 1e kaartje is een prachtige binnenkomer!

Anoniem zei

Wat een prachtig kaartje! Proficiat met je DT-schap.

Adriana zei

Gefeliciteerd! En wat een mooi eerste kaartje heb je gemaakt voor de challenge!
Liefs Adriana

Anita van Merode zei

Gefeliciteerd en succes daar! Een goed begin hoor met deze kaart.
Super mooi.
Groetjes Anita

Crealin zei

Wat een schatje Helen! Veel knutselplezier in je nieuwe DT :-)

Liefs,

Lins