donderdag 14 maart 2013

Nadia challenge 52

Hoi, allereerst welkom aan mijn nieuwe volger. Wat leuk dat je mijn blog gevonden hebt en de moeite waard vindt. Inmiddels is het tijd voor challenge 52 bij Nadia. Deze keer heeft Myriam gekozen voor een trouwkaartje in 3D.

Hello, first a warm welcome to my new follower. Lovely to see you here. It is time for challenge 52 at Nadia and this time Myriam would like to see a wedding card in 3D.


Als basiskaart heb ik wit linnenkarton van Boekenvoordeel gebruikt en de randjes bewerkt met colorbox dusty plum. Daarop heb ik diverse velletjes gebruikt uit het paperpack Me-to-You "With Love"
My base card is white linen cardstock and the edges have been inked with dusty plum by colorbox. On top of that I have used several papers from the paperpack "With Love" from Me-to-You.

Het labeltje uit de set van MD tags & tickets heb ik gestanst uit kraft en vastgezet met een stukje lichtroze organzalint en 2 acryl parelhartjes. Op het labeltje heb ik met memento Rich Cocoa een tekststempeltje uit de Yvonne Creations "love" set gestempeld. Het randje is weer beinkt met dusty plum.
The label is from MD and cut out of kraft. I have fastened it with a piece of organza ribbon and a pair of acrylic pearl hearts. On the label I have used a sentiment from Yvonne Creations' "love" set. 

Het lieve koppeltje komt uit een hobbydols poster en is ook van Yvonne Creations; ze zitten lekker op een houten bankje van MD wederom uit kraft.
The sweet couple is from a decoupage sheet from Yvonne Creations; they look very cosy on the bench by MD cut out of kraft.


Kijk ook eens op het blog om te zien wat mijn maatjes gemaakt hebben. We hopen dat jullie allemaal weer meedoen, maar let op: je creatie moet in 3D zijn om in aanmerking te komen voor de prijs.
Check out the blog to see what my teamies have made. We hope you will join us, but take care that your creation is made in 3D to win the price.




11 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

een super lieve en mooie kaart Helen.
en gefeliciteerd met het winnen van de vrijkaartjes.

groetjes karin

LottesCards zei

Wat een mooie kaart! Heerlijk zo in dat roze ;-) En gaaf gedaan met dat bankje zeg!!!

Liefs

Anita Meijer zei

Hij is weer helemaal super geworden Helen, ik vind het een plaatje, zo leuk dit lieve plaatje.
Liefs van Anita

Marijke zei

Mooi kaartje Helen en wat een lief stelletje is dit!!
Groetjes, Marijke

Christine zei

Wat een leuk stelletje, een perfect huwelijkskaartje Helen!
Liefs
Christine

Adriana zei

Wat een prachtige kaart. Het papier past wel supergoed bij de afbeelding! Heel mooi gedaan.
Liefs Adriana

Amarins zei

WAt heb je dit weer super leuk gedaan. prachtig. Heerlijk zoete kleurtjes ook! Liefs, Amarins

jolanda zei

prachtig kaartje, heel lief

Anke zei

Super leuk kaartje heb je gemaakt
Fijn weekend
liefs Anke

Marieke zei

Wat een leuk kaartje zeg, met een lief 3d plaatje!

Groetjes van Marieke

Ellen zei

Heel leuke kaart heb je gemaakt zeg! Dat bankje is ook zo leuk om te gebruiken. En het plaatje is erg schattig.

Liefs, ellen