vrijdag 7 december 2012

Challenge 45 - Nadia

Hoi hoi, Sinterklaas is weer achter de rug (nog even bijkomen van de drukte, niet te lang), want het is alweer tijd voor challenge 45 bij Nadia. Dit keer mocht Myriam kiezen, zij wil BLING BLING zien met een stempel erbij.

Hi everyone, Sinterklaas (Dutch feast on December 5) is behind us (now some resting from all the busy days before, but not too long), as it is time for challenge 45 at Nadia. This time Myriam made her choice and it will be BLING BLING with a stamp.

Hier is mijn creatie / Here's my creation





 Gebruikt materiaal / Used material:

  • houten ster Kruidvat / wooden star 
  • colorbox heliotrope
  • Mini magnolia stamp
  • copics
  • flower punch
  • leaf punch
  • piece of ribbon
  • some rhinestones
  • stickles crystal/gold
Ga ook eens op het blog kijken wat mijn maatjes hebben gemaakt. Bling bling in de kersttijd moet toch makkelijk zijn om mee te doen.
Please check out the blog to see what my teamies have come up with. Bling bling in X-mas time should be easy to join.


14 opmerkingen:

Trijntje zei

Wat heb je dit leuk gedaan Helen. Heel ereg leuk. Groeten Trijntje

arjette zei

Wat ziet dat er ontzettend leuk uit, mooi hoor!!!

gr. arjette.

Corrie zei

Wat een prachtige ster Helen, ik had hem natuurlijk al bij Nadia gezien, maar ik wil je toch even zeggen dat je de ster prachtig hebt gemaakt.
Lieve groetjes Corrie

jolanda zei

mooie kerstster

KarinsArtScrap zei

een mooie ster Helen.

groetjes karin

Wendy Koorevaar zei

Wat een mooie kaart! Ik vind dit model ook top!

Liefs,
Wendy

Cindy zei

Waauw wat een leuke creatie en zulke mooie kleuren! Supergaaf! Groetjes, Cindy

Marijke zei

Wat een mooie kerstster, leuk met de bling/bling.
Groetjes, Marijke

Adriana zei

Wat een goed idee om zo'n houten ster te pimpen! Hij is erg leuk geworden!
Liefs Adriana

Ellen zei

Leuk deze ster! Paars is een mooie kleur voor kerstkaarten, ziet er gewoon prachtig uit!

lieve groetjes, Ellen

Anke zei

Wat mooi gemaakt. Leuk zo met die ster.
Fijn weekend
liefs Anke

Chelsea zei

Heel erg mooi gedaan!
Ook leuk dat je geen standaard vorm hebt gebruikt, en een ster is toch wel een beetje bling-bling!

Het lukte mij helaas niet om 1 van je honden na te tekenen, niet mijn specialiteit.
Qua tekenen dan, want in het echt vind ik ze echt heel erg leuk, wanneer mag ik langs komen om ze te knuffelen?

Je kaartje is nogmaals heel erg leuk, ook leuk dat je geen traditionele kerst kleurtjes hebt gebruikt...

-Floor

Marrie zei

Hallo Helen,

Nou ik vind jou kaart wel bling bling hebben hoor Helen en ook een leuk model zo in een ster.
Heel leuk gedaan.

Lieve groetjes Marrie

Annerieke zei

Erg leuk deze stervorm Helen. Ook de kleuren vind ik mooi gekozen.

Groetjes Annerieke