maandag 8 oktober 2012

Brave captain !

Daar ben ik weer met een kaartje; deze keer ben ik aan de slag gegaan met een young rebel van Nellie Snellen, genaamd "Brave Captain".

Another card from me; this time I have used Nellie Snellen's young rebel called "brave captain".

Het mooie DP is weer van First Edition - "New Leaf".
The beautiful DP is from First Edition New Leaf. 
Ik heb een antiek stuurwiel vastgeknoopt met een stukje bruin/witte twine.
An antique steering wheel has been knotted with a piece of brown/white twine.


Een goudkleurige sticker op een stukje DP First Edition New Leaf, over de gekruiste bruin/witte twine en vastgezet met een papermania mini glazed brad.
In de hoek nog 2 bruine dewdrops.

A gold sticker on a piece of DP First Edition New leaf, placed on top of the crossed twine and fastened with a papermania mini glazed brad. In the corner 2 brown dew drops.

Brave Captain is gekleurd met aquamarkers (mahogany, eggshell, sepia, sunburst yellow, bamboo, straw yellow and aquamarine) en daarvoor heb ik de Koi waterbrush weer gebruikt. Ik heb het afdrukje rondom gedistressed met versacolor umber.

Brave Captain has been coloured with aquamarkers and I have used my Koi waterbrush to do this. Around the image I have distressed with versacolor umber. 

Ik lees altijd met veel genoegen jullie reacties op mijn creaties.
I love to read your comments on my creations.

26 opmerkingen:

Dora zei

schitterend kaart. echt heel mooi gemaakt.
groetjes

KarinsArtScrap zei

wat een lief en leuke kaart Helen.

groetjes karin

3dnadia zei

Een heel mooi kaartje Herlen

Groetjes
Nadia

Joke zei

Wat een schattig kaartje erg leuk gedaan.
groetjes Joke

LottesCards zei

Wat een leuke kaart!!! Super gedaan. En wat is dat papier toch mooi hé? Ik ben er ook weer mee aan de slag geggan! Zal je snel zien ;-)

Liefs Lotte

Annerieke zei

Stoere kaart Helen, moet je dat koppie ook zien :-).

Groetjes Annerieke

scrapcreations-judith zei

Wat een leuk stoer kereltje heb je als stempel gebruikt samen met stoere kleuren. Echt een leuke jongenskaart.
Liefs Judith

Christine zei

Mooie details! Je kaartje ziet er stralend uit!
Liefs
Christine

Wilma zei

Wat een stoer jongenskaartje!
Die Young Rebel blijft leuk!!
Liefs, Wilma

Cindy zei

Wat een schatje. Ik vind hem superleuk! Groetjes, Cindy

Karen Howard zei

This little dude is adorable, love it!!! Hugs, Karen

Lenie zei

Wat een ontzettende leuke kaart.
Groeten Lenie

Ans S. zei

Prachtige kaart heb je gemaakt met deze rebel.
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

Groetjes Ans

Kitty Dieleman. zei

Je heb weer fantastiche creaties staan hier zeg,heel mooi.
Tevens wil ik je Van Harte Feliciteren met je verjaardag en een gezellige dag wensen.

Groetjes Kitty

jolanda zei

heel mooi jongenskaartje

Annerieke zei

Hey Helen,
Ik lees net bij Anmacreatief dat je jarig bent.
Hiep hiep hoera, gefeliciteerd hoor! Hoop dat je een gezellige dag hebt met veel lieve mensen om je heen.

Groetjes Annerieke

CreaSjouk zei

Je hebt er weergeven mooie, stoere jongenskaart van gemaakt!
Je bent vandaag jarig?
Gefeliciteerd!
Groetjes Sjoukje

Dora zei

via Anne-Marije las ik dat je Jarig bent.
Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag, gezellige en een fijne dag toegewenst.
groetjes

Anita Meijer zei

HIEPER DE PIEP HOERA Helen, gefeliciteerd met je verjaardag, ik hoop dat je een hele fijn dag hebt.
Liefs van Anita

Anita Meijer zei

En oh jeetje zal ik bijna je kaart vergeten, hij is super.
Nogmaals liefs van Anita

Poekie zei

Dag Helen! Hartelijk bedankt voor de supermooie wenskaarten voor het Poekie-project!!!! DIKKE knuffel van Saskia & Poekiexxx

Margo zei

Supertoffe kaart Helen, ik zie hierboven dat je jarig bent ... gefeliciteerd, hopelijk heb je een leuke dag en krijg je veel knutselkadootjes :)
Liefs
Margo

Joke zei

Hoi Helen ik zag dat je jarig was nog gefeliciteerd met je verjaardag
groetjes Joke

Ellen zei

Superleuke kaart, maar dat kan ook niet anders met dit gave papier.
Ik zit mij intussen vreselijk te schamen...je begrijpt vast wel waarom, maar het gaat nog goed komen hoor :)!

groetjes, Ellen

Plony zei

Dit is weer een heeeeeele mooie kaart Helen, superleuk gedaan en leuke details ook!
Liefs Plony.

Ans Gilbert zei

Hoi helen,
Wat een superleuke kaart heb je gemaakt, schattig stempelafdrukje, leuk met al die details..helemaal top..

groetjes Ans