vrijdag 31 augustus 2012

Challenge 38 - Nadia

Hoi,

we zijn alweer toe aan challenge 38 bij Nadia en deze keer heeft Myriam bedacht dat zij graag "zoetigheid" wil zien, maar dan wel in 3D.

We have challenge 38 starting at Nadia and this time my teamie Myriam has decided that she would like to see some "candy/sweets" but it needs to be in 3D.

Dit is mijn kaartje/Here's my card:




  • Borduurpatroon/Stitch pattern: Linzo
  • Mettler 9405 -9933
  • Colorbox Dusty plum
  • 3D sheet Studiolight
Hopelijk doen jullie ook weer mee met deze leuke en smakelijke challenge.
We hope you will join us in this easy peasy challenge.


8 opmerkingen:

Cindy zei

Wat een schitterende kaart. Krijg er gelijk trek van. Ik ga er zeker aan meedoen! Groetjes, Cindy

Trijntje zei

Wat een prachtige kaart is dit geworden. Leuk om dit taartje in een borduurrrandje te zetten. Kleuren zijn super.Groeten Trijntje.

Rachel zei

Wat een prachtig kaartje! Mooi geborduurd! Fijn weekend, liefs Rachel

KarinsArtScrap zei

een lekker zoet en leuke kaart Helen.
mooi geborduurd.

groetjes karin

Ellen zei

Gezellige kaart heb je gemaakt en weer heerlijk geborduurd zie ik!
Erg leuk.

groetjes, Ellen

Corrie zei

Ik ga nu zeker meedoen nu ik die heerlijke zoetige kaart van jouw hebt gezien Helen,mooi geborduurd ook,prachtig.Liefs Corrie

LottesCards zei

Zo'n heerlijke cupcake is wel zoet, jummie hoor!
Je borduurwerk is weer prachtig!!!

Liefs Lotte

Lenie zei

Wat een prachtige kaart en mooi borduurwerk.
Groeten Lenie