zondag 6 november 2011

NKU #5

Hoi, leuk dat jullie weer even langskomen. Bovenstaand kaartje heb ik gemaakt voor uitdaging 5 bij Nederlandse Kaarten Uitdaging. Het gebruikte DP komt van Boekenvoordeel en het label uit mijn voorraad.

Hi, nice of you to drop by. The card above was made for challenge 5 at Nederlandse Kaarten Uitdaging. The DP is from Boekenvoordeel and the label is from my stash.
Ik heb zelf een ballon uitgeknipt en bewerkt met colorbox heliotrope. Met Pipoos stardust paars heb ik er daarna een 5 op gezet.
I cut a balloon by hand and distressed the edges with colorbox heliotrope. With Pipoos stardust purple I have added a 5.

Het afdrukje heb ik ooit van een lieve blogvriendin gehad en is ingekleurd met derwents.
The image was a gift from a lovely blogfriend and has been coloured with derwents.
Ik heb deze kleuren gebruikt/I have used this colours:
C180-C010-C530-C600-C610-C620-C230-C250-C260-C270-C320-C330-C340

Ik heb al weer wat kaartjes afgewerkt, maar het is te donker om te fotograferen, dus dat ga ik overdag doen en dan zullen jullie snel weer wat nieuws zien.

13 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

wat een leuke digi helen een snoepie, en een heel leuk kaartje.

groetjes karin

Judith Slegers zei

Hoi
Mooie kaart heb je gemaakt.
Bedankt voor je deelname en succes met de wedstrijd.
Groeten Judith
www.kaartenuitdaginen.blogspot.com

Marianne zei

Hai Heleen,
Wat een leuk kaartje heb je gemaakt. Kleuren zijn prachtig.
Veel succes met de wedstrijd en bedankt voor het meedoen.
Groetjes Marianne

Marijke zei

Wat zijn ze schattig de aapjes, erg leuk kaartje!!
Groetjes, Marijke en Chantal

Ellen zei

Heel leuk en gezellig kaartje heb je gemaakt! Het afdrukje is een erg leuke, ziet er weer goed uit.
Geniet van je zondag!

Lieve groetjes, Ellen

Aletta zei

Leuke kinderkaart.

Gezellig dat je meedoet aan de challenge van de Nederlandse Kaarten Uitdaging.

Groetjes Aletta

Anne-Marije zei

Wat een leuk en fleurig kaartje Helen! Het afdrukje is echt heel leuk he? ;-)
xxx Anne-Marije

Dora zei

dit is een hele leuke, vrolijke kaart.
een leuke stempel gebruikt.
mooie kleuren.
groetjes Dora

Elise zei

Wat een leuke kaart heb je gemaakt!
Leuk dat je meedoet aan de challenge van de Nederlandse KaartenUitdagingen.
Groetjes Elise

Margo zei

Wat een leukerdje !
Liefs
Margo

Amarins zei

Wat is het weer een leukerd!
Liefs, Amarins

LottesCards zei

Wat een super leuke kaart heb je er van gemaakt!
Dat stempelafdrukje heb ik ook nog liggen, moet ik ook maar eens nodig wat mee gaan doen.... Hij is zo leuk!

Liefs Lotte

Claudia zei

Wat een leuk kaartje heb je gemaakt zeg! Grappig ook, het cijfer vijf in de ballon. Veel succes met de wedstrijd van de Nederlandse Kaarten Uitdaging.

Groetjes, Claudia