zaterdag 3 september 2011

Busy Bee or colouring with Derwent


Hoi, dit hadden jullie ook nog van me tegoed. Deze plaatjes heb ik tijdens mijn vakantie allemaal gekleurd met mijn Derwents. De komende tijd zullen jullie dus wel hier en daar  een kaartje zien opduiken met een van deze plaatjes.

Hi, I thought I show you what I have been colouring during my holiday. All images were coloured with my Derwents. So in the time to come you will see a card here and there which has one of the above images on it.


3 opmerkingen:

Amarins zei

Zo zeg, jij bent lekker actief geweest tijdens je vakantie. De één is nog leuker in gekleurd dan de ander. Ben benieuwd hoe je dit gaat verwerken op de kaartjes.
Liefs en een fijn weekend, Amarins

Marijke zei

Ziet er vrolijk uit en ben benieuwd naar de creaties die je ermee gaat maken.
Groetjes, Marijke en Chantal

Ellen zei

Actief hoor! Je hebt ze prachtig ingekleurd. Eigenlijk kleur ik nooit van tevoren, want ik ben bang dat ik misschien geen passend papier heb: onzin natuurlijk, want er ligt genoeg. Ben weer benieuwd hoe je ze gaat verwerken!

groetjes, Ellen