dinsdag 2 augustus 2011

Flowers in pink


Mijn kaartje vandaag is ook weer naar aanleiding van een ontvangen patroon van de Borduurmaatjes prikketting. Ik weet niet van wie het patroon is, maar het heeft als kenmerk CMNB13 / G021-2011.
Deze keer heb ik naast Mettler (9805 - 9923) ook Madeira garen (1108) gebruikt. De hoekpons weet ik niet zeker (ik denk van Ling Trading). Het plaatje komt uit een mini piramide boekje Janneke Brinkman van Studiolight.


My card today is again referring to a pattern received through the Borduurmaatjes prikketting. I don't know who the pattern is from, but it is marked with CMNB13 / G021-2011. This time I have used Mettler (9805 - 9923) as well as Madeira yarn (1108). The corner punch I am not sure, I think it is from Ling Trading. The image is from a mini pyramid booklet Janneke Brinkman by Studiolight.

Dat was het weer voor vandaag. Hoop je van de week te zien voor de nieuwe challenge bij Nadia.
That's all for today. Hope you come by later this week to join us in the new challenge at Nadia's.

2 opmerkingen:

Sieta zei

Hoi Helen, je kaart ziet er weer geweldig mooi uit.

Lieve groetjes Sieta

Michelle zei

Ha,mam wat een mooi kaartje weer zeg het borduursel is ook zo mooi
nou eh ik ga m'n drinken op drinken
Kusjes xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx