maandag 27 juni 2011

Thank you

Hoi, leuk dat jullie weer langskomen. Hier een kaartje wat ik aan het eind van vorig schooljaar heb gemaakt voor een van de (4) leerkrachten van mijn kinderen. Samen met een klein kadootje hebben ze dit gegeven.
Het DP is uit een blok van Action. De bloem komt uit een set van het Kruidvat evenals de stickers. De stempel is van Penny Black en is uitgestanst met een nestabilitie scalloped circle. De stempel is ingekleurd met Derwents, maar omdat dit al een oud kaartje is weet ik zo niet meer welke kleuren ik heb gebruikt. Bedacht me alleen toen ik dit kaartje zag dat ik nog iets minder als 2 weken heb om weer 4 bedank kaartjes te maken voor de leerkrachten. Even doorwerken nog dus ....

Hi, nice of you to drop by again. Here's a card that has been made at the end of last year's schoolending for one (out of 4) of the teachers of my kids. Together with a little gift they handed this over. The DP is from a paperpad from Action. The flower as well as the stickers come from Kruidvat. The stamp is from Penny Black and cut with a nestie scalloped circle. I have coloured the image with derwents, but since this card is a little bit old I don't remember which colours I've used. The only thought that came up with this card is that I have less than two weeks to make another 4 cards for the teachers. Still some work to do ....

Helen

3 opmerkingen:

Marijke zei

Nog eventjes en dan lig ik hopelijk ook zo in mijn relaxstoel op een camping ergens in het zuiden:)) Leuk vrolijk kaartje en nog succes met het maken van bedankkaartjes.
Groetjes, Marijke en Chantal

Ellen zei

Ik vind het al heel goed van je dat je bedankkaartjes zelf maakt. Bij mij is het er niet van gekomen, want te laat eraan gedacht.
Het is zeker een leuk kaartje, vooral de stempel is een droppie.

groetjes, Ellen

Michelle zei

HÉ mam ik hoop dat ik over een paar weken ook zo lig het is in ieder geval een leuk kaartje

groetjes