zondag 5 juni 2011

Kiama challenge June

Hoi, leuk dat jullie weer even langskomen. Welkom aan mijn nieuwe volger(s).
Dit kaartje heb ik gemaakt voor de prikketting van de borduurmaatjes en daarnaast heb ik ervoor gezorgd dat het ook mee kan doen aan de challenge bij Kiama; borduurpatroon mag je zelf weten, maar de afbeelding moet van Marieke zijn. Ik heb geborduurd met Mettler polysheen. De tekststicker heb ik op kleur gemaakt met Copics. Het bloemetje is met de hand geponst en in het hart zit een zelfklevende parel die je bij Anmacreatief kunt kopen.


Hi, thanks for dropping by. Welcome to my new follower(s).
This card was made for the "prikketting" at the borduurmaatjes, but next to that I have made sure that I could enter it into the challenge at Kiama; embroidery pattern by own choice, however you need to use an image of Marieke. Again I have stitched with Mettler polysheen. The text sticker has been coloured with copics to match the colours of the card. The flower has been punched by hand and in the centre I have put a self adhesive pearl, which can be bought at Anmacreatief.

Close-ups:
           

Bedankt voor jullie bezoek en hoop jullie morgen weer te zien voor een nieuwe kaart.
Thanks for your visit and hope to see you again tomorrow for a new card.

Helen

1 opmerking:

Miranda Slagboom-de Groot zei

een erg leuk kaartje. bedankt voor het meedoen bij kiama.
groetjes miranda