woensdag 18 mei 2011

Men's card / Nadia's challenge blog


Hoi, vandaag is er weer een nieuwe challenge van start gegaan bij Nadia. De challenge is deze keer een mannenkaart met een stempel. Bovenstaand kaartje is mijn bijdrage. De stempel is van Penny Black en gekleurd met mijn copics. De tekst van het label komt van TLC en heb ik een beetje aangepast aan mijn kaart. Daarna heb ik nog twee touwtjes geknoopt; maar dat was voor mij echt visserslatijn. Met deze knoopjes kun je dus geen visje vangen. Ik wil jullie allemaal uitnodigen om mee te doen met onze challenge.

Hi, today we have started a new challenge at Nadia's. The challenge this time is to make a men's card and use a stamp on it. The above card is my contribution. The stamp is from Penny Black and has been coloured with my copics. The text on the label is from TLC and has been adapted a little bit to fit my card. After that I have knotted two little strings, but this was not so easy, so fish cannot be caught with these. Please join us.

Groetjes/Regards,
Helen

4 opmerkingen:

Sieta zei

Woh wat is dit een prachtige jongens/mannenkaart geworden en zo mooi ingekleurd het afdrukje.
Lieve groetjes Sieta

Amarins zei

Hoi Helen,
Wat heb je een leuke kaart gemaakt. Ik denk niet dat ik dit keer meedoe, want een mannenkaart maken is echt mijn ding niet. Doe het dan ook bijna nooit.

Groetjes,
amarins

Sieta zei

Leuke kaart Helen, met een geweldig afdrukje erop.
Lieve groetjes Sieta

Anoniem zei

Wat een leuke kaart!
Liefs, Myriam