donderdag 9 december 2010

Borduurmaatjes

Hoi, sinds een kleine week ben ik lid van "Borduurmaatjes". Dit is een actieve club kaartenmaaksters die zoals de naam al zegt kaarten maken met borduurtjes. Ze hebben diverse activiteiten waar je aan mee kan doen. Dit is mijn eerste bijdrage aan de club. Een kaartje met het verrassingspatroontje van december.
Het engeltje komt uit een piramideboekje van Studiolight.


Since beginning of this week I am a member of "Borduurmaatjes"; a Dutch club with people who make cards with embroidery. They are very active and have all kind of activities which you can join. This is my first contribution to the club. This card was made with the surprise pattern of December. The angel comes from a little pyramid booklet of Studiolight.

Helen

1 opmerking:

Marijke zei

Hallo Helen, Ik ben via, via op je blog terecht gekomen. Je maakt mooie kaarten met verschillende technieken. Ik heb samen met mijn dochter een blog en maken ook al jaren kaarten en sinds kort scrapkaarten. Wij zijn volger geworden en komen zeker nog eens bij je kijken.
Groetjes, Marijke en Chantal