donderdag 9 december 2010

Award


Hoi, ik heb deze award vandaag gekregen van Ellen, wat een verrassing. DANK JE WEL!
Volgens mij is het de bedoeling dat ik nu 8 dingen over mijzelf vertel:
1. Ik ben gek op freubelen (liefst elk vrij minuutje)
2. Ik werk parttime (25,5 uur per week) op de commerciele export afdeling van een sigarenfabrikant.
3. Ik hou van fotograferen.
4. Als de tijd het toestaat probeer ik de resultaten van 3 te scrappen.
5. Ik ga graag in het voorjaar kamperen in Zeeuws-Vlaanderen (lekker uitwaaien)
6. Ik ben gek op mijn twee honden, waarvan ik er met 1 ook nog gehoorzaamheidstraining volg.
7. Ik houd van de kersttijd om de sfeer en het gezellig aankleden van het huis
8. Ik ben verzot op Latte Macchiato (en in de winter ook warme choco met slagroom).

Today I received this award from Ellen, what a surprise. THANK YOU.
Now it is my turn to tell you 8 personal things about me:
1. I love to craft (every spare minute if I can)
2. I am working parttime (25,5 hours/week) at the commercial export department of a cigar making company.
3. I love to make photos
4. If time allows I try to scrap the results of nr. 3
5. In springtime I love to go out camping in Zeeuws-Vlaanderen (near the seaside in Holland)
6. I love my two furry sweethearts, one of them I am taking to obedience classes.
7. I love the time around X-mas mainly because of the atmosphere and decorating the house.
8. I am addicted to Latte Macchiato (in wintertime also hot chocolat with whipped cream)

Nu moet ik de award ook nog doorgeven en dat doe ik bij deze aan de personen bij wie ik veel inspiratie vind / Now I have to pass on this award and I am giving this to the ladies whom inspire me a lot.
For you talented ladies:
1. Anne-Marije
2. Nicole
3. Michelle
4. Bev
Jullie verdienen het / You deserve it!!!

Regards,
Helen

1 opmerking:

Anne-Marije zei

Gefeliciteerd met je award en wat lief dat je hem aan mij doorgeeft!
xxx Anne-Marije